Fejjel a falnak :)

Eltelt egy kis idő az utolsó bejegyzésem óta. Meg akarom köszönni nektek, akik olvassátok, és hozzá szóltok. és érdekesnek találjátok, és bíztattok. Köszönöm. Az utóbbi pár hétbe újra neki futottam az orvos járásnak, nem volt könnyű rászánnom magam. Mert hát kinek lenne kedve újabb kivizsgálásokra járni, amikor egy éven át vizsgálgatnak jobbról balról. Na mindegy, a muszaj ugye Nagyúr. Hát van jó hír és van rossz hír is. Nem részletezem egyelőre.... Nem könnyű lenyelni az újabb felmerülő problémákat, és nekem sem az. Sokan mondjátok, milyen jó, hogy ilyen pozitívan állok hozzá a dolgokhoz. Igen ez egyrészt nagyon sokat segít, másrészt néha úgy érzem szart sem ér az egész. (bocs a kifejezésért, de ezt szebben nem tudom leírni) :D. Gondolkodtam sokat mi is az a sok duma a sok ezoterikustól, mágustól és kuruzslótól, hogy pozítív gondolatok. Reggel felkelsz és gondolkodj pozítívan. Hát, hogy is mondjam szépen szólva is hülyeségnek tartom a dolgot. Mert attól az ember nem gyógyul meg, attól még a test nem tudja, hogy gyógyulnia kell. Attól még az agyam nem fogta fel, hogy baj van. Pozitív energia a következő kedvenc kifejezésem. Az energia, egyszerűen csak energia, nincs pozitív vagy negatív energia, persze az, hogy mivel töltjük meg, már más tészta. Most biztos azt gondoljátok, tiszta zakkant vagyok már. Lehet :D sosem tagadtam, hogy egy kissé flúgos vagyok. Azért írok erről, mert látom az embereket magam körül, ahogy helyenként küzdenek az életükkel, néha ilyen, néha olyan okból, és külsö szemmel szemlélve néha érthetetlen okból. Szerentén azt mondani nekik, lehet egyszerűbben is élni, de nem az én feladatom megoldani a gondjaikat. El tudom viszont mondani, mi az ami nekem segít. A döntés. Nagyon egyszerű dolog, el kell dönteni, hogy jobbra vagy balra megyünk, hogy előre vagy épp hátra fele tartunk e, hogy küzdeni fogunk, vagy feladjuk e. Amint megszületik a döntés, az én döntésem, és felelősséget is vállalok érte, minden sokkal egyszerűbbnek tűnik, és sokszor maga az Élet tálalja az orrunk alá a megoldást, csak meg kell azt látni, a kiutat. Én dönöttem: küzdök, nem várok. Itt és most, ebben a pillanatban is. Meg tesz mindent, amit kell, ami tőlem telik, és meg lesz a kiút. Biztos vagyok benne. - és ez nem egy pozitív gondolatnak szánom ide, hanem kész tényként állítom. Sokan kérdezitek, hogy csinálom, megsúgom a titkot :) - nincs más választásom. Csak menni előre, fejjel a falnak, mint ahogy szoktam. 



Megjegyzések

Megjegyzés küldése